Ben ilk hamileliğim de gittim kan verdim, şekerli içeceği içtim bir saat sonra tekrar kan verdim bitti. Yani benden 2 kere aldılar, şekerli içeceği de eczaneden kendim almıştım, tadı bildiğin çilekli gazoz gibiydi. Şekerli şeylerden tiskinmeme rağmen benim için hiç bir zor yanı olmamıştı. Hatta tek başıma gitmiştim.