Kızlar merhaba
Nasip olursa 2. Gebeliğim ilk bebeğimi çok şükür kan sulandırıcı iğne kullanarak dünyaya getirdim öncesinde 2 tane düşüğüm vardı şimdi tekrar hamileyim ve tekrar kullanmam gerekiyor elinde tedavisinden kalan varsa eğer almak isterim hepinize sağlıklı hamilelikler 😊