Nlnr_anne Dilaraa23 hala ay ay çağırdığı için 28. Hafta kilonuzu bilemiyoruz şuan.sizler iki haftada birmi gitmeye basladiniz
Yusra Btlklnc maşallah 200eksik veya fazla olcebilir diyor doktorum ama ileride çıkmadı haftasıyla uyumlu çıktı kilosu ama ben oğlumu da 37 haftada 3700 dogurmustum genetiklik olabilir bende babasida iri
Dilaraa23 Yusra evet genetik oluyormuş dediğiniz gibi banada doktorum istediğin kadar ye iç iri bir bebek olmayacak bebeğiniz dedi
Yusra Dilaraa23 canı içinde sağlıklı olsun da zayıf doğan daha hızlı kilo alıyor iri doğan oğlum şuan Afrikalı gibi zayıf 😂boyu çok uzun sadece
Dilaraa23 123hh 200 300 gram oynayabiliyor herkesin aynı olacak diye bir durum yok doktorunuz iyi dediyse problem yoktur😊 siz yinede muz ceviz kefir gibi besinlerle destekleyebilirsiniz kilo alımını🌺
Eceecim 123hh bana da 29+0 da 1250 dedi. Haftasına göre normal ama karın çevresinde 1 hafta gerilik ölçtü. Endişelendim açıkcası 😐 size bişey dedi mi