Bende normal yaptım gerçekten doğruya doğru sancı çok berbat birşey insan kendinden geçiyor. Ama sonrası toparlanma daha hızlı. Şimdi yine hamileyim çok korkuyorum doğumu yaşadım sancının şiddetini biliyorum ve ödüm kopuyor ama Allah nasip etsin inşaallah yine normal isterim çünkü yardım edecek kimsem yok 😢