Cansummmm Kızlar 5 aylık evliyim 13 ocak yumurtlama dönemimdi çarşamba test yapsam sonuç alırmıyımm 🙏🥹
Cansummmm Cicek1 evet öyle diyor herkes tez canlıyım heycandan cuma yapayım ozaman zaten ayın 5 inden sonra adet olmazsam tekrar yaparım çok teşekkürler 🙏❤️
Cansummmm Papatyaseverrr_ stres ve heycandan bekleyemiyorum yani olabilecek en erken zamanı fikir olarak almak için yazdım açıkcası adetide beklicem tabiki ama 🙈🙏❤️