Nisa46 Ayy kızlar bende kusma olmuyor 9 haftalık olucam Allahım böyle bir acıkma yok şimdiden başladı bende asla hiçbişeyden de tiksinmiyorum ne varsa yiyorum 😅Benim gibi olan çok azdır eminim🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
emossss_4 Nisa46 var canım ben 😂 36+6 dayım çok iştahlıydım hep maaşallah 16 kilo aldım dikkat etneye çalışıyorum yoksa 🤷♀️
Ayseciik Nisa46 10 haftaligim kusma yüzünden 6 gün hastanede yattım besinsiz kaldım diye ve hala kusuyorum.
CeyydaDE- 9+2 yiz biz çok şükür dediğin gibi bizim de hiç bir mide bulantımız koku hassasiyetimiz yok ne bulursak yiyoruz maşallah diyelim nazar değmesin barii :))
Elifdamlayildiz Maşallah nazar değmesin inşallah bende bulantilardan ağlıyorum artık geçsin de normal insan gibi yemek yiyim diye😂😑
Nisa46 emossss_4 ben ilkinde de böyleydim onun kilosunu veremeden ikinci oldu derken allah kerim aağğ
Senemkaya64 Bende 5/2 haftalık hamileyim bende yedim şeyi iki daka sonra çıkarıyorum tekar acıkyorum😂 bide şimdiden kasık ağrılarım var normal mı acaba ?
Nisa46 Senemkaya64 Kasık ağrısı bende adetim gecikmeden olur ve kasık ağrısından hamile olduğumu anlarım yani normal canım bende çocuk büyüyene kadar olur