Bsealc FatmaAselinAnnesi_60 gebelikte o tansiyon gayet normal doktorum bana 14 9 üstü ve üstü olursa sıkıntı olur demişti tansiyonunuz gayet iyi baş ağrısıda benimde o haftalarda vardı her sabah ağrıyla kalkıyordum sonrasında geçiyor ama ☺️
Bsealc FatmaAselinAnnesi_60 teşekkür ederim panik yapmayın o tansiyonlar gayet normal 14 ve üstü olursa acile başvurursunuz geçmiş olsun ☺️