Kızlar benim 3.Sezeryanım olacak hayırlısı ile 3 şubatta suan da 36+4 olduk ben hep zorunlu sezeryan olduğum için normla doğum belirtilerini bilmiyorum şuan sırtımda ve bacaklarımda ağrı sızlama var aşırı derece mide bulantısı yaşıyorum bunlar doğum belirtisi mi işin garip tarafı ben adet olduğumda bile ağrı sızı yaşamadığım için onu da bilmiyorum ki 🤷♀️yardımcı olun lütfen 🙏