Sağlık ocagında izlenim için idrar tahlili vermiştim sonucunda aile hekimim hafıf bi enfeksiyon var deyıp ilaç yazacaktı kendi doktorumada gönderdim sonucu oda bi skntı yok dıyor bu durum da benim kafam karıştı anlayanlar sonucuma bakabilir mi
-