[silindi] haklı olabilirsiniz sigara hiç içmedim ama nargile ve puro denemiş biriyim. Yargılama veya infaz yapmıyorum ama 3 ay tatlının T sini yemedim üstelik insülin kullandım kollarım delik deşik oldu ekmek dahi yiyemedim aç gezdim yoğurtlu makarna ve sütlaç hayali ile yaşadım tatlı bağımlısı bir insandım ama dişimi sıktım evladım için yemedim. Bence evladı için insan her şey yapar yapabilir yeter ki istesin aklınıza sigara gelince bence daha zor durumda olan birileri olabilir diye düşünün. Ben en azından öyle yaptım. Şükret dedim elin ayağın tutuyor uyanıyorsun tansiyonunda çıkabilirdi dedim. Ya da çocuk sahibi olmak isteyen insanları düşün senin yerinde olmak için neler vermezlerdi ki deyip kendimi motive etmeye çalıştım. Rabb’im zorunuzu kolay eylesin bu süreci inşallah rahat atlatırsınız 🤲🤲🤲