Sanie Merhabalar 19+2 haftalık oldum ve cok duygusalım. Duygusalıktan başka herşeye alınıyorum ve ağlıyorum. Sinirleniyorumda ayrıca. Cok tez modum değişiyo. Sizlerdede oluyomu acaba ve bebeğe zararı varmı 🤰
aysegul_46 Evet bende de var ben normalde de duygusalim ama hamilelikte bişey deseler heemn alınıyorum
Gulnar_95 Sanie Bebekler anliyorlar duygularimizi uzulunce ağlayinca ama elde olan bir sey değilki istemsiz hormonlar tavan yapiyor🥺