Hamideersin artık hiç bir iş yapmamaya başladım bi yemek yaparsam şükrediyorum onda da artık en kolay yemekleri yapıyorum çünkü ayakta kaldıkça yürüdükçe kasılmalarım oluyor bebeğim aşağı inmeye başlamış nst de sancım yok ama doktorum tarif ettiğim şeyin yalancı sancı olduğunu söyledi o da yoruldukça ayakta uzun süre kalınca artıyor karnımızı doyuruyorum o bize yetiyo başka çocuğum olmadığı için temizlik işini de robot süpürüyo siliyo ben tuvalet banyo temizliyorum yetiyo pazar günü arkadaşım gelecek temizlik yapalım diye pazartesi de annem burda Salı günü de Mirayım geliyor inşallah