Nazli-61 Kızlar 29. Haftamdayım oturunca falan göğsümün altında tam göğüs kafesimin orda sanki batma gibi kramp gibi ağrı oluyor bide dokununca eti tahriş olmuş gibi acıyor sızlıyor yatınca anca düzeliyor sizede oluyor mu
Mervesmt34 Ay aynısı bende de var sanki dışardan etim yanıyo o derece can yakıyo uzanmadan geçmiyor ☹️☹️