Eldgrn Nasılsınız kizlaarrrr biz ayni iğne batması uyku karın ağrısı şeklinde geçiriyoruz günleri 37 de kontrol var iple çekiyoruz günler yavaşladı geçmiyor artık siz kaç haftalık oldunuz bebisler ne durumda yaramazlar mi bizim ki gibi 🥰🥰
Hamideersin Eldgrn an itibarıyla 39+0 son 7 gün onada razıyım 41e kadar beklicekmisim gibi hissediyorum
Buse-ozdmr Eldgrn 35+5 im yerinde durduğu yok delik olsa cıkacak karnımdan oyle hareketlı 😂 karın agrısı mıde yanması bel ağrısı kramlar bu şekılde geçiyor 38+4 e yani 10 subata doğum yapıcam sezeryan😍🤲🏻
Eldgrn Hamideersin sağlıkla gelsin de canım az kalmış zaten eli kulağında bir gece ansızın gelebilir hiç ummadığın anda sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin rabbim 🥰♥️
Hamideersin Eldgrn ah amin ne güzel laflar bunlar mesela bu gece ansızın gelebilir benim için hiç sakınca yok
Eldgrn _almirasmom daha da yaramaz olur gün geçtikçe daha kuduruyorlar içeride yer kalmıyor ya c🤣🤣 sağlıkla gelsinler 🥰
Eldgrn Hamideersin 🤣🤣 ay gelsin gelsin eşim de sürekli bana diyor bu gece gelecek bu gün gelecek diye ağrılarım oluyor iğne batması vs adamın yüreği ağzında o yüzden devamlı dogurcam diye bakıyor 🤣🤣🤣
Eldgrn Hamideersin 🤣🤣🤣 ay valla ya bişey olsun olmasın ses çıkarsam hemen bişey mi oldu hastaneye gidelim diyor 🤣🤣
Eldgrn Buse-ozdmr ne güzel gün belli bizim normal gözüküyor o yüzden bilmiyoruz ne zaman gelecek Heycan dorukta