2022bebeki Sobb Ben 32. Haftama kadar kullandim kendi yaptığımızı. Orijinal olmasina dikkat edin hiç sakıncası yok
bendiyebiriii Sobb ben kullanıyorum sonuçta içmiyoruz neden zararı olsun ki? Doğal nemlendirici ve cilt hasarlarına kantorondan daha iyisini görmedim
bendiyebiriii Babykalamar kendimiz yapıyoruz biz ama kendi yaptığınız yolsa instagramda rahiki diye bir sayfa var %100 doğal onlarınki de ordan bakabilirsiniz♥️ ben yüzüme de kullanıyorum hatta kantaronu
Merverg Sobb doktorum çatlak olmaması için önermişti annemin kendi zeytinyağından çiçeğinden yaptığı kantaron yağını hergün karnıma sürüyorum bir zararı olsa önermezdi diye düşünüyorum 🤍