GozdeCemre Canlar merhaba ben daha çok yeni bir gebeyim ama sol kasığım çok ağrıyor gece gündüz özellikle gece kendimi hep genleşirken buluyorum resmen kendimi sıka sıka uzatıyorum sonra bebeğe birşey olacak diye gece uykumda yaptığım şeye uyanıyorum bu neden oluyor acaba psikolojik mi sabam kalktığımda kasıklarımda ağrıyınca diyorum birşey olacak
sonsuzmasalim GozdeCemre rahim büyüdüğü için olabilir. Bendede oluyordu başlarda ama eğer çok fazla ağrınız varsa bi doktora görünün.
Septik34 Bendede var sol kasığım 15 haftalığız her gece dönerken sağlam bir kramp giriyor donup kalıyorum şuan uyandım yine var hareket edince özellikle oluyor yani
GozdeCemre Septik34 benim de ayağımda oluyor kramplar oturunca kalkamıyorum giri veriyor bu kendimi gerdirme olayı da bir tuhaf zaten hamilelikten önce hiç olmayan huylarım çıktı ortaya 😞