Mervvvever Kizlar acil bakar mısınız bugün kontrolüm vardı herşey yolunda dedi doktor tahlillerimde güzel cikti ama akşam üzeri hafif kahve lekelenmem geldi biraz önce baktım biraz daha gelmiş normal mı
Yozturk Canım bende 9. Haftada yaşamıştım hemen doktora gittik progestan başlattı sende doktoruna git
Mervvvever Esraesi27 ilçede oturuyorum en yakın doktor bir saat bugün fazla ayakta kaldım yürüdüm ondan olabilir mi acaba devamli gelen bişey değil iki kere geldi tuvalete girince gelmiyor korkuyorum da