Kozlar ultrasonda hep normal giderken bazen 1 hafta ileri bazen 1 hafta geri çıkıyor. Ama bu doktorlar ve cihazlar hep farklı. En son dün gittim 26+6 Dayım ama 25+2 kafa, 25+6 karın bölgesi çıktı. doktor normal dedi hatta 10-15 dk sonra ölçsek farklı çıkar bebeğin pozisyonundan falan dedi ama devlet hastanesi işte. Bir de ultrason cihazıyla boy ölçümü yapılamıyor, ultrason çıktısı veren bir cihaz değil. İnsanın içi rahatlamıyor. En son özele 21+2 de gittim tam günündeydi ölçümleri. Kafası 21+6daydı sadece o da normaldi yani. Acaba ultrasondan dolayı yanlış ölçüm olabilir mi? Doktorun dediği doğru mudur? Başına gelen var mı? Yani tabiki doktor daha iyi bilir ama o doktorum takipli hastası olmadığımdan bilemiyorum başına gelen varsa daha iyi hissedeceğim.