SemaEmre05 Bilgeszr kullandığım pişik kremi ilk başta mustelaydı ama sonra kantaron yağını kullanmaya başladım çok fayda etti pişiğimize şampuan olarak da doğal olanından ismi agarta çok memnunuz isterseniz araştırabilirsiniz 🙂
berceste5155 Bilgeszr bem rahiki mahtum kullanıyorum her ikisini de temiz içerikli yenilebilir ürünlerden üretiliyor
atlassmommm Bilgeszr mustela pişik kremi çoook iyi anında geçiriyor şampuan olarakta siveno ve incia doğal içerikli olduğu için çok fazla tercih ediliyor
Bilgeszr SemaEmre05 aslında kendim kantaron yağı yaptım ama yenidoğan cildi hassas ya bişey olur sa diye alsammı diye düşünmüştüm
SemaEmre05 Bilgeszr ben yenidoğan da mustela kullandım canım şimdi ise 10 aylık olduk 4.aydan beridir Kantaron kullanıyorum haklısın bebeklerin vücudu çok narindir anne olarak araştırman çok doğal 🤗
Hazl12dhgfj Pişik kremi olarak Bepanthol çok iyi çok memnunum oğlumun bebekliginden beri kulaniyorum şuan 2 yaşında bazen kızarıklık oluyor sürüyorum ertesi güne hiç birşeyi kalmıyor Şampuan olarak da Dalin ni kulaniyorum ondanda gayet memnunum
SemaEmre05 Bilgeszr yapmadı ama her bebekte yapmaz diye birşey yok tabi istersen küçük bir yerine yağı sür bak bakalım yapacakmı eyer yapmazsa kullanabilirsin