Hanımlar kansızlığı olup sezaryen geçiren var mı? Bugün anestezi doktoruyla tahliller vs yapıldı kansızlık çıktı kan ilacımı hiç kullanmadım ve doğum sırasında kan takviyesi yapılabilir denildi herhangi bi problem olur mu sizce 31inde olacak inşallah 31ine kadar toparlayabilir miyim ? 😬