Kızlar ya bişey sormak istiyorum adetim düzenlidir 1 gün şaşma olur nadiren 26 27 günler genelde adetim başlar 4 gün geciktim test yaptım böyle kaset test çıkmadı kasık ve bel ağrısı yaşıyorum sürekli erken gebelik testinde çıkarmı yada kan testimi versem geç döllenme falan olabilirmiki