1Mavimavi Merhaba çocuklarınıza bağışıklık güçlendirici ne kullanıyorsunuz ? Ummin44 kullandım FIRIGUS kullandım Sambucol kullandım Bana başka tavsiye edebilceğiniz güçlendirici varmı Oğlum 4,5 yaşında
Gamzer 1Mavimavi Enterogermina Kids kullanıyorum oğluma. Bağışıklığı çok düşük normalde, yanında hapsur ertesi güne hasta olurdu. Bunu kullandığımızdan beri şükür hasta olmadi.
-_Esra_- 1Mavimavi Symby sys Bfidrop benim iki çocuk var ayda iki tane alıyorum toplam 400 TL her Ay. diğer markalara göre biraz pahalı genelde 100 150 civarı damlalar
1Mavimavi Gamzer teşekkür ederim Kullanım şekliniz nasıl ? Günde 1 tane aç - tok Nasıl veriyorsunuz ?