Heyecanlianne5 Benim de gelebeligin başından beri nerdeyse karın çevresi 1 hafta geriden geliyor ama bende şöyle bı sorun var benim rahimdeki damarlarda direnç var kan akış hızı az o yüzden kan sulandırıcı kullaniyorum. Ama bir sorun görmedi doktor sadece biraz zayıf doğacak. Benim ilk bebeğimde öyleydi. Karın çevresi 1 2 hafta geriden gelirdi. 38. Haftada 2.600 doğdu. Sağlıklı olsunlarda