Songulen bende de olmuştu ilk zamanlar hatta baya büyüktü de birikme , progestan verdi doktorum dinlenmem gerektiğini söyledi çok şükür bir hafta içinde baya azalma oldu , sonrasında da ise siyah renginde kanamam oldu doktorum o biriken kanı vücudumun attığını söyledi. İyi geçti yani çok şükür, sen de doktorunla sürekli irtibat halinde ol ama lütfen endişe etme , stres yapma Allah’ın izniyle geçer.