Hlyaplt Kazılar 38.haftadayim bebeğim dönmedi hala doktor bu saatten sonra sönmesi zor ama 39 a kadar bekleyelim dedi dönmezse sezeryan yapalım dedi başi yukarda kaldıkça büyüyormüş sizdede aynı durumda olan var mı
rncst Hlyaplt bnimki de ters duruyor 28den beri 32deyim bna da sezeryan dedi bakalım haftaya kontrolüm var dönüp dönmediğini öğrencem 🙃
Merveizmir Hlyaplt benim sizinle aynı durumdaydım cuma günü kontrolde ters di salı sezeryan günümde normale döndü hiç belli olmaz yani anestezi doktoru dogumhanenin önünden çevirip kontrol etmek istedi ve dönmüştü