Benim de ilk gebelik,normal doğumdan aşırı korkuyorum sezeryan da sonrası zor 36+2 oldum aşırı korkularım var hafif kalp kapağımda mitral yetmezlikte var normal yapmasam ilerlemez de belki,ama doktorlar engel değil normal için demişti,çok kararsızım her iki şekilde beni aşırı korkutuyor sürekli karar değiştiriyorum😒😒