Zdogan Arkadaslar ben 10+1 hamileyim folik asiti dr lar ne zaman a kadar kullandiriyo sizler ne zaman a kdr kullandiniz
1asel-duru Zdogan 13 haftalık oldu bitti ilk üç ay kullanılıyor bı dahaki sefere doktor vitamin yazacağım dedi
Buse-ozdmr Zdogan ilk 3 ay kullanıyorsun daha sonra doktor keselim folik asıtı dıyor başka vitamin yazıyor
Yeni_anne01 Zdogan ilk 3 ay kullanman önemli bebegin gelisimi icin sonrasinda demir ilaci vs yaziyor icinde folik asitte oluyor zaten bana doktor 3 3.5 ay kullandirtti sonra demir ilaci verdi icinde folik asitte var
Annesininbali_05 1asel-duru ben 90 li folik asit almıştım 200 TL ye hala kulllaniyorum bitmek bilmedi son 14 tane falan kaldı benimde doktorum başka vitamin yazacağını soyledi
Zdogan Hepinize tsk ederim arkadaslarr benim de az kaldi folik asitime dr a da 12 haftada gidecegim icin tekrar alsammi almasam mi bilemedm
Ozgednd rumeyshaan çok teşekkür ederim Bana dozu fazla diye bu şekilde söylemişti. Insallah birsey olmaz.
Babykalamar Zdogan imom omega kullaniyorum basindan beri icinde folik asit butun vitaminler var. 34 haftaligim doktor doguma kadar kullanilcak dedi
Nurkcy Zdogan Bana 12. Haftamda bıraktırdı omega 3 ve D vitamini verdi ona devam ediyorum. Ama geç başlamıştım 3 ay bile kullanmadım ben 2 ay kullandım sadece.
Mericylmz Ozgednd ilk 1 ay hamile olduğumu bilmeden onu kullandım sonra hamile kalınca doktora gittim onu bıraktırdı asla kullanma aşırı ağır bi ilaç dedi Q folin kullandım 3 ay
Mericylmz Zdogan 13. Haftaya kadar kullandırdı daha sonra demir ilacı d3 falan veriyor omega vitamini onların içinde de folik asit var