senoski Kilo almayanlar değil, lütfen kilo alanlar yorum yapsın. Çünkü aldığım kilo ve hızı normal mi merak ediyorum.
Buse-ozdmr senoski 15 haftaya kadar 2 kilo aldım sonra bir hızlandı suan 17 kılo aldım ve daha onumde 3 hafta var😂