Kızlar daha önce 3 denemem var şuan 4e hazırlanıyorum ümidim yok. Geride embriyomda kalmamış olacak. Rapor çıkarmak için neler gerekiyor en önemlisi ne kadar sürede çıkarılıyor rapor ?
3 yıllık evliyim eşimde Eylül ayında test verdik ileri hareket 0 sayı ise çok azdı. 1 sene önce varikosel ameliyatı da oldu. Şuan tekrarladığına dair de şüphesi var. Bize kesin çıkar değil mi rapor ?