Gebeanne45 Arkadaşlar özel hastanede doğum yapıp memnun kaldınız mı ve hangi hastane idi bilgilendir misiniz ❤️
NM_mom Bahçelievler Memorial hastanesinde doğum yaptım , tabi ki memnunum doktorumdan zaten memnunum. Ebesinden hemşiresine her şeyimle ilgilendiler. Gelip tekrar tekrar sordular nasılsın diye. O kadar nazıma katlandılar ki nasıl memnun kalmayayım😅