aylince23 Kızlar 37+6yız. Geceden beri ilk kez uykumdan uyandıracak şekilde sancılarım var. Sabahtan beri de yarım saat aralıklı gelen, belimden bacaklarıma kasıklarıma vuran bir sancım var. O geldiği zaman bacaklarımı hissetmiyorum resmen. Bebeğim yusyuvarlak ve sepsert oluyor. İlk kez yaşıyorum bunu. Sizce doğum sancısı mı bu?
sonsuzmasalim aylince23 doğum sancısına benziyor🙈 hiç doğum yapmadım ama yapanlarda böyle anlatıyorlar. Sağ sağlim kucağınıza alın, Allah tek avazda kurtarsın inşallah.
SibelDmrci aylince23 doğum sancısı olsa bile bana doktorum dayanamayacak seviyede sancın olursa suyun gelirse yoğun kanaman olursa gel demişti. Nişanda bile önemli değil o gelmene gerek yok dedi. sizin doktorunuz birşey demedi mi
ebrarecem Buraya yazıp cevap beklemek yerine acile gidip görünsen çok daha iyi burdaki tahminlerle doktorun dedikleri bir olmayabilir en iyisi doktordan duymak 😇
aylince23 ebrarecem doktor randevum bugün 1de. acile mi gitsem o saati mi beklesem bilemedim bi de 5dk ya falan düşünce mi ciddiye alsam diye sormak istedim
ebrarecem aylince23 randevu saatine kadar dayanabilirsen bekle o zaman dayanamayacak hale geldiği zaman acile gidersin zaten
Feyzanur06 aylince23 benm 15 dakikada gelen sancım vardı ama 15 dk hiiç bir şey hissetmiyordum hastane uzak diye gittik 5cm açılmam vardı 2 3 saate doğurdum karnım semsertti bence bugn yarn kucagında o bebek inş:)
Tugbax68 Dogum sancisina benziyor doktorlar sancinin evde çekilmesinin yakin gidilmesinin daha iyi oldugunu söylüyor birazdaha sıklasirsa gidin randvüesaati önemli olmaZ
SibelDmrci aylince23 öyle dediyse ozaman bekleyin bence muayene saatinizi. Sonuçta sizi muayene edip söylüyor doktor bir risk olsaydı ağrın olduğu gibi gel derdi bence.
Pinaroban Hemen dr canim belirtiler dogum sancisi doktorumda bana bunlari soylemisti hemen gitmelisin