Kirmizisarap normal olan bu zaten sezeryan zor bir ameliyat ama kalkmak zorundasın yürüdükçe iyileşirsin kalkmazsan iyileşme uzun sürer ben 3 sezeryan oldum kalkarken mide bulantısı baş dönmesi olmasına rağmen sürekli yürüdüm 1 haftada toparlandım sonra ewime yemeğime baktım sadece 1 hafta yattım 6 saat sorma kalkıp giyinip ilk bi maç adım atıp uzandım sonra 1 saat geçti 10 dk yürüdüm 2 saat geçti 10 dk derken her 1 saatte bir yürümen lazım