Safiyenurrr 32+4 teyim doktorumla doğum konuşuyoruz bakalım normal epidural istiyorum gidişat nasıl yapanlar var mı
[silindi] Safiyenurrr ben ilk doğumumda yaptırmıştım bunda da yaptıracağım inşallah 🙏🏻 herkesin tecrübesi farklı oluyor tabi ama ben hiç sıkıntı yaşamadım çok memnun kaldım ☺️