esmerella37 Diş ağrım var şiştii ve tansıyonum düşük cıkıyor acaba gebelık olablrmı ? Daha oncede 5 6 gun once baş ağrım 3 gundurde ishal fılanda vardı ay unıtlenmek istemiyorm hic olmayacak gibi hissediyorum ama blemiyorum
Yasgul45 esmerella37 inşallah vardır canım benim sün 5 gün vardı erken gebelik testi yaptım ve hamile çıktım darısı sana inşallah
Sena00 esmerella37 canım Allah hakkında hayırlısını nasip etsin beni asla yanlış anlama çünkü bende bu yoldan geçtim ¾ sene bekledim olmuyordu siz galiba doktora da gitmemişsiniz dediğim gibi yanlış anlamayın asla ama belki tüplerde tıkanıklık yada kis miyom polip gibi sıkıntılar olabilir çünkü sizin postlarınıza denk geliyorum heyecanlı sonra hüsrana uğruyor insan inşllah gönlündeki nasip olur ❤️
esmerella37 Yasgul45 ayyyy ne guzelll allahım saglıcakla almanı nasıp etsin insallah senin belirtilerın nelerdi acaba
Sirine34 Kız ben adetten 3 gün önce test yaptım çift çıkmıştı inşallah inşallah dualarım seninle bu kez olmuş olsun 🤲🏻😇🥰
Canor esmerella37 kasık ağrım var göğüslerim şişti bide yediğimi kusuyorum yani midem aşırı aşıırı bulanmaya başladı. Normalde sigara kullanıyorum ondan bile tiksindim içmiyorum. Bakalım inşallah hayırlı haberler alırız.
esmerella37 Sena00 hastaneye gittim cnm ultrasonla bakıp hkrmonlarıma baktı sadece sorun yok dedi ama
Sena00 esmerella37 inşllah canım sorun yoksa ozaman stres yapıyorsun inşllah en kısa zamanda güzel haberlerini alırız 🤎