ayla__ Kızlar yarın doğumum var sizler hangi dikişi öneriyorsunuz kimi yapıştırma yaptır diyor kimi estetik dikiş var diyor kafam çok karışık
Rabia04_09 ayla__ Valla bana hiç böyle birşey sorulmadı bilmiyordum da doğumdan sonra estetik dikiş olduğunu öğrendim ama hiçte estetik değil 😅 birazda vücudum hassas olduğu için heralde kabarık duruyor hala 1,5 sene oldu
Yasohamza ayla__ benimde estetik dikişti kendiliğinden düştü dikişler gerçektende benimki çok iyi duruyor zamanla incecik küçük bi dikiş haline geldi
ayla__ Rabia04_09 yarın benimde doğumum var ben secebiliyorum sanırım nasıl dikis atılacağını degil mi
Yasohamza ayla__ benim için iyi şahsen memnun kaldım bu doğumumda sezeryan olur ise tercihim estetik dikiş olur gene