Kızlar 16+5 hamileyim gebe kaldığımda kilom 58 di gecen ay çok bulantı yaşadım iştahım kapandı pişirdigimi yiyemiyordum ama Allah’a şükür artık toparlanıyorum…Ailemin ve eşimin gözünde zayıfladım gözüküyorum sürekli dile getirdikler şey “ye ye zayıfladın” kaldıramıyorum artık ne zaman kilo alcam diye dua eder oldum. 😭😭