catandgirlmom Bebeyim2023 çok merak ediyorum bebişim 38 de gelir mi diye 😂 dua ediyorum inşallah 38 de sağlıklısıyla gelsin diye 🌸 hem izne çıktığım gibi kavuşmuş olalım hem 40-41. Haftalar çok uzun geliyor 🤷🏻♀️
guzelanne01_ catandgirlmom kızımda 42 de doğum yaptım ama sık kontrol altındaydım herşey yolundaydı hamd olsun ama normal doğum olmadı bazı nedenlerden şimdi doğal olarak sezeryanım 38 ve 39 da alıyorlar durumda aksilik olmazsa
catandgirlmom guzelanne01_ off benim için 42 demek 38 de çıktığım doğum iznimden 1 ay boşa gitmesi demek olacak o nedenle hep 38 de sağlıkla geldin diye dua ediyorum 😊
guzelanne01_ catandgirlmom canım ben normal doğum diye direttim sezeryan isteseydim 38 39 da doğururdum
catandgirlmom guzelanne01_ en kötü sezeryana dönerim diye düşünüyorum belki de 38 de normal yolla gelir hayırlısı bebiş sağlıklı olsun da bakalım 😊
Surprizzz2022 Hatice12333 çok şükür iyi martta 2yasini doldurcak hayrlisi ile abi oluyoruz ondan buraya geri geldik 🤗
Snnaadayi @"catandgirlmom 40+5 ve 40+2 de kızlarım doğdu şuan 17 haftalık hamileyim bakalım bu kaçıncı haftada olacak