Hcrksk Kızlar 39+4 te Çatı muayenem yapıldı ilk defa.Daha evvelinde o kadar gerilmişimki tansiyonum muayeneden sonra 17 ye çıktı.doktorum kıpkırmızı oldu görünce.biraz daha bekleyip tekrar ölçtük yine aynı.eve gittim ölçtüm 16.doktorum bunu görünce derhal yatış verdi.gece 11 de yattım açıklığım sadece 1 parmaktı.gece suni sancıya başladılar ilk saatler hissetmedim ama sonra süründürdü beni.aslında en zoru hersaat yapılan açıklık muayenesiydi.4 cm de ameliyathaneye indik ve epidural takıldı.saat 11 de açıklığım 8 cm idi.çocuk çıkmak istiyordu ama artık gücüm kalmadığından son 2 cm de takıldım.ebemden fırça yedim bu yüzden.saat 12 ye kadar çömel kalk yaptım ve şükür 10 cm açıklıkta Doğumhaneye geçtik.doğum kısmı zor arkadaşlar ama dünyalara bedel.içim boşaldı kucağım doldu o an nasıl bağırdıysam doktorum ve ebeler hepsi ağlamaya başladı..çıkınca annemin elini ayağını öpeceğim diye bağırmışım hep..dikişim var ve uzun sürdü dikilmem.plesentam 5 dakikada doğdu şükür.o da çıkınca mis gibi oldum.doğumhaneden yürüyerek çıkmak istedim çıkınca hemen anneme gittim ağladık.dün hastanede normal doğum yapan tek ben vardım ve tüm odalardakiler çıkıp ağlamaya ve beni alkışlamaya başladılar.bugün taburcuyuz ve hala yanımda uyuyor.emmeye alışmaya çalışıyoruz..Rabbim isteyen herkese nasip etsin..2 kişi çıktığımız yolculuğa 3 kişi devam edeceğiz..Rabbim herkesin kucağını doldursun.bir nefeste tüm hamileleri kurtarsın💕💕💕
Deryaq Hcrksk duygulandım İnan’ın rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🙏 çok korkuyorum bende resmen rüyalarıma giriyor artık Doğum rabbim bütün hamileleri bir avazda kurtarsın inşallah 🙏