sydv 26 ekim cuma günü için sezaryen günü almıştık 40+4 tük gelmeye niyeti çoktu oğlumun suni almak istemediğim için direk sezaryen istedim gece 5 buçuk gibi 2 avuç dolusu kanlı akıntılı suyum geldi giyindim eşime dedim oğlumuz kendi geliyor 7 gibi hastaneye geldik ebe muayene ettiğinde 2 cm açıklık vardı suni verdiler amanın o suni sancı nasıl bir şeydir dayanamıcam dedim açıklığa tekrar baktılar 3 buçuk civarı olunca epidural yapıldı epiduralle açılma ilerledi 10 cm olduk amaaa başı kanala bir türlü yerleşmedi vakumlamak olmazdı döndük sezaryene ilk çıktığımda çok ağrım oldu ama ağrı kesicileri yapıyorlar sabah daha iyiyim sütüm damla damla geliyor ama emmesi güzel tutuyor mama veriyoruz çok tatlıymış anne olmak çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese göstersin yeni doğum yapanlara şifa versin henüz yapmayanlara kolaylıklar versin sağ salim sağlıkla kavuşun inşallah biz kavuştuk çok şükür 💙😌🙏🏻🤗
Denizpekdal Sezeryan olacakmış zaten suniyi kabul etmicektiniz sonra vaz mi geçtiniz? Sonunda yine sezeryan olmuş gerçi ama açıklık olunca mi normal doğum denendi?