Merhaba! Bayanlar ilk doğumumda göğüs yarasını ızdırap ve işkence ile çektim tam alıyodu memeyı butun ağrıları çekiyodum sonra hemen bırakıyodu bu yüzden emmiyodu kızım zar zor tutuyodu hemen bırakıyodu bu krem işe yararmı kullanan ve hiç yarası olmayan varmı lütfen cok korkuyorum bu defada öyle olucak ve emziremiyecem dıye 40 ml bu krem yetermi ki yazan olursa sevınırım