Rnml benim doktorum Neşe Kaplan Karakaş. Çok Çok memnunum. Tatlı dilli güler yüzlü ve çok ilgili. Aklımda ki soruları ben daha sormadan cevaplıyor. Ultrasonda bebeğin her yerini detaylı gösteriyor ve yüzünü göstersin diye baya bi uğraşıyor. Tavsiye ederim burada birçok arkadaşta Neşe Kaplan Karakaş a gidiyor😊