Merhaba, 16 Ocak günü kontrol ve gün seçmemizin doktora gidince akşam alıyoruz dedi ve macera başladı. Çok heyecanlıydım ama kabul ettim. Aslında düşündükçe korkacaktım vs … o yüzden tamam dedim eve uğradım eşyaları aldım, ailemi aradım ve akşam 6 da kararlaştırdık herşeyi. Hastane odamı seçtik eşime süsleme vs nasıl olmalı anlattım damar yolunu açtılar ailem geldi ve gelip beni aldılar ilk kez ameliyat olacaktım. Ameliyathane soğuktu ama ekip o kadar sıcaktı ki hemen epidural yapıldı sırtımdan inanın hiç mi hiç acımadı hissetmedim hemen uzatıldım ve 15 dakika da bebeğimi gördüm herşey bitti.. o kadar hızlı ve kolaydı ki anlatamam. Sadece ameliyat sonrası 2 gün zordu ağrılar zorla yürütmeye çalışmaları yürümeler o biraz zorluyor. Gaz çıkmadan tuvalete çıkmadan eve gidemiyorsun o yüzden annenizi dinleyin kayısı hoşafı kayısı suyu su nescafe bunlar o kadar yardımcı oluyor ki ben 2 günün sonunda tuvalete çıktım şu an hala tama olarak rahat yürüyemiyorum ama daha iyiyim çok şükür inanın korkmayın hepsi zamanla geçiyor kendinize zaman tanıyın herşey düzeliyor hanımlar