Rmysarft Merhaba anneler. 7+1 hamileyim. Son 2 gündür üşümelerim başladı. Önce El ve ayak üşümelerim sonrasında da kollarım bacaklarım üşüyor. Normal midir? Sebebi nedir? Sizde de oldu mu? 🙂
guzelanne01_ Rmysarft canım 17 haftalık oldum hala üşüyorum aşırı derecede ki asla üşüme nedir bilmezdim ben kızımdada üşümedim Ayaklarım ellerim hiç ısınmadı ısınmıyorda hala Annem abinde bende böyleydim erkek senin dedi hatta çevremde dedi hurafe olarak düşündüm ama erkek çoçuğum🤷🏻♀️
uraz_ve_annesi- Rmysarft hamileliğimin ilk 2 ayı öyle bir üşüyordum ki asla ısınamıyordum herkesin ceketsiz durduğu havada ben montla duruyordum o derece ve oğlum oldu 🤗
Dilaraortacc1 Ben hiç yaşamadım kan değerlerin düşmüş olabilir mi acaba bir de şekerli biseyler yedin mi
Rmysarft Dilaraortacc1 şekerli şeyler hiç yemiyorum demir eksikliği başlıyor olabilir diye düşündüm. Bakalım tekrar ilerleyen haftalarda da yaşarsam doktora danışacağım.
siyahinciii Haftadan beri var bende şimdi 6+1 deyim termal içlik üstüne kalın kazak üstüne kaşe pardesü giyip öyle çıkıyorum evden ayaklarımda iki kat patik çorap 3 tayt bildiğin kutuplardayım sanki doktora sordum normal dedi bende geçer diye inşaallah bekliyorum
Rmysarft siyahinciii 😂😂 çoğu erkek bebek belirtisi diyor. Cinsiyetiniz belli oldu mu? Umarım sağlıkla evlatlarımızı alırız kucağımıza🥹
guzelanne01_ moooms banada dediler annemde abimde çok üşürmüş bende kızımda hiç üşüme nedir bilmezdim annem erkek dedi bana doğruda çıktı🙈
Rmysarft moooms gerçekten miii. Doktorum kesemi görür görmez kız olur demişti. Hayaller suya😂😂 şaka bir yana sağlıkla gelsinler
Oznurdediler Üşüme de erkek belirtisi miymiş 🙈 hem kız erkek belirtileri baya net var valla ne çıkacak çok merak ediyorum 11. Hafadayız😅
Rmysarft Oznurdediler benimde aynı durum ama ne ekşi ne tatlı yiyebiliyorum üşümelerimde ara sıra olmaya başladı bakalım merakla bekliyoruz miniklerimizin cinsiyetini🙈🙈
Mr29 Benim de 5.hafta sadece ellerim ve ayaklarım çok üşüyordu.Şimdi 7.haftamdayım hiç ısınamıyorum özellikle ellerim buz gibi oluyor mide bulantım,ısınmaya çalışmak derken çok halsizim😶
Rmysarft uraz_ve_annesi- yaaa ben o şekilde değilim ara sıra ellerimde ayaklarımda üşüme oluyor bazende çok yanıyorum buzlu suları içmek istiyorum belli olmuyor 😂
Oznurdediler Rmysarft valla ben ekşi istiyorum sürekli limon falan kemiriyom(kız) ama üşüyom da(erkek) cildimde sivilce da yok hatta güzellik geldi derler(erkek) karnım da erken çıkmaya başladı (kız) sabah bulantı da yok(erkek) gibi gibi bildiğim tüm belirtiler ve cinsiyetleri yazdım hepsinden var yani :)) sağlıklı hayırlı evlatlar olsunlar da gerçekten hiç fark etmiyormuş ama ya🌸
Rmysarft Sevimburak bende inanamadım ama sanırım kesenin tutunuş şeklinden ve genel şeklinden anlıyolarmış doktorum prof
Rmysarft Oznurdediler evet kesinlikle bu belirtileri hurafe olarak kabul etmeye başladım artık. Herkesin vücudu farklı tepkiler gösteriyor. Sağlıkla gelsinler🌸💐