kalbiminpariltisi Kızlar Kocaeli’de normal doğumu destekleyen mecbur kalmadıkça sezeryana almayan doktor tavsiyeniz var mı? En büyük korkum bir zorunluluk olmadıkça onlar için daha kolay olduğundan uğraşmayıp sezaryene almak isteyen doktor…
3kuzuAnnesiyim kalbiminpariltisi doktor degıl sız kararlı olucaksınız ve normal her gebenın kakdrabılecegı seye kanmıcaksınız. Mesela; carın dar , bebek kılolu, vaktın gecio ( 42 haftsya kadar dogum mumkun).
elifgenc kalbiminpariltisi kendimi gördüm sizde, sanki benim cümlelerim ☺️İstanbul’da olsanız tavsiyem vardı, inşallah gönlünüze göre bir dr bulursunuz ☺️
elifgenc kalbiminpariltisi İstanbul Anadolu Yakasına gelebilirseniz eğer Afiyet Hastanesinde Fazilet Görgülü var, tam istediğiniz gibi dr diye düşünüyorum. Keşke Kocaelinden de tavsiye verebilsem aklıma bu geldi seçenek olarak
kalbiminpariltisi casper12 şimdi şöyle düşünün sezaryen için gün verip kendilerini ona göre ayarlıyorlar ama normal doğum ne zaman olacağı belli değil gecesi var gündüzü var her normal doğum çok kısa sürmüyor saatlerce sancı çekiyorsun doktorlar bunu bekliyor vs o yüzden sezeryan zaten ülkemizde çok artış gösteriyor tabi tamamen kendi tercihleriyle seçen anne adayları da çok herkesin tercihi ona lafım tabi ki ama yok ben normal doğum yapabilmeyi çok istiyorum
kalbiminpariltisi 3kuzuAnnesiyim her zaman bizim kararlı olup olmamamıza bakmıyor maalesef bu işler doktorlar en ufak bir şeyde hastayı tedirgin edip zorunlu sezeryan diyebiliyorlar sezeryan olması gerekmese bile ki o an ki panikle bana kim dese bunu zorunlu sezeryan diye düşünmeden tamam derim o yüzden ben normal doğumdan yana bilhassa normal doğum taraftarı olan teşvik eden bir doktorla yoluma devam etmeyi çok isterim
3kuzuAnnesiyim kalbiminpariltisi ılk gebeliğimde 41. Haftada banada suyun az vaktın gecmiş sezaryen dedi ben ertesı sabah suyum gelerek doguma gittım. Kı ben doktorada dedım benım sancım başlamadan ben daha buraya gelmicem.
kalbiminpariltisi 3kuzuAnnesiyim yani siz o cesareti göstermişsiniz ama benim zaten sürecim sıkıntılı panik biriyim bana öyle dese doktorum direkt tamam derim sanırım
EzgiZ 3kuzuAnnesiyim tam olarak bugün aynı olayı yaşadım akademi hastanesinde . Son ana kadar normal doğum diyerek devam ettik bugün tam 40+0da kontrole gittim suyun azalmış dedi bebek kafa çapı normal doğum için sınırda 1 saat içinde gel sezeryana alalım dedi . Hemen başka bir doktora daha gittim ve suyunun azalmadığını kafa çapı ile ilgili de bir problem olmadığını öğrendim . Sanırım 40.haftamda ben de doktor değiştireceğim
3kuzuAnnesiyim kalbiminpariltisi tabi bugun kime dese kabul eder. Benımm3. Gebeliğim ve ben hep kararlarımı kndım verdim :) herkes bu sırumlulugu almaz ama cocuk benımse bu sorumluluk ve kararda en cok bana aıt dıe dusundum
Oznurdediler Kocaeli demişsiniz, doktorunuz kimdir? Bende kocaelindeyim doktor netleyemedim de daha her tavsiyeye bakıyorum var mıydı sizin tavsiyeniz?
kalbiminpariltisi Oznurdediler benim size Kocaeli için tavsiyem Ünal türkay medicalpark ta kesinlikle gidin…
kalbiminpariltisi elifgenc çok teşekkür ederim ☺️ istanbuldan buraya taşındım biliyor musunuz :) keşke yine orda olsam da dediğiniz doktora gidebilsem ☺️
kalbiminpariltisi EzgiZ bakın bundan bahsediyorum işte Allah gönlünüze göre versin normal doğumla sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🙏
Nazyapiyo_ya kalbiminpariltisi devlet hastanesinde doğum yap 😄 yalvvarsan bile sezeryan yapmıyorlarmış
fatiss Nazyapiyo_ya takibin ilk basindan beri sezeryan olayim diye yalvariyorum normal diyorlar baska bi sey demiyorlar arkadasi ankara etlik sehir hastamesine bekliyorim 🤣
Aselhumaninannesi kalbiminpariltisi ozellerede çok fazla kalmadı normali destekleyen çok nadir Kocaeli’nde bende çok araştırdım ama şimdi umuttepeye gidiyorum orası kolay kolay sezeryan demiyormus
kalbiminpariltisi Aselhumaninannesi dimi çok haklısınız özeller kolaya kaçıp sezeryane alıyorlar işte
kalbiminpariltisi 3kuzuAnnesiyim benim sürecim zaten hassas ve sıkıntılı o yüzden tamamen güvenip kararlarını sorgulamayacağım bir doktor arıyorum ☺️
Oznurdediler kalbiminpariltisi iki görümcem de medikal de funda hanımdan yaptılar doğumu ikisi de çok severek önerdi. Siz ne dersiniz duydunuz ya da deneyimlediniz mi funda hanımı ?