15 ocak 07:17 de 39+5 kızım dünyaya geldi 🧿
Evet arkadaşlar sonunda bende paylaşıyorum daha öncede doğuma giriyorum diye yazmıştım:)
14 ocak sabahı nişanım gelmişti doğumum yakın olduğu için takipte kaldım. Bebeğim her kasıldığınde lekem gelmeye devam etti. Eşimin akşam işten gelmesini bekledim çünkü doktorum nişanın gelirse gel demişti. Akşam eşim gelince 9 gibi hazırlıklı bi şekilde hastaneyr gittik çatı muanesi yaptı açıklık yoktu nts baktılar hiç sancım yok. Ama doğumum yaklaştığı için yatış önerdiler ama istemedim eve gelmek istedim o an acilden ayrıldık eve gelmemiz 12yi buldu acil kalabalıktı çünkü. Eve gelir gelmez 🤦🏼♀️Sancım başladı takip ettim başta kasılmalar sancım ama 15 dkda bi sancım geldi eşim ve annem geri hastaneye gitmem için ısrar ediyorlar ben biraz daha bekleyim diyorum :) ama ev ile hastane arası mesafe olduğu için geri hastaneye geldik . Saat gece 3 de hastaneye geldik . Aynı doktora geri muane oldum 5 cm açılmam vardı . Hemen yatışımı verdiler ve sancı odasına geçtik ve eşimde bu süreçte hep yanımdaydı . Sabah 5 bucuğa kdr 15 dkda bi sancı çektim dayanılmaz değildi çok şükür. Artık 5 dkda bire düştü şiddetide artmaya başladı 🫣 sabah 7 ye geliyorlar açıklığım takdı artık hemen yatağımı çatala çevirdiler doğum hazırlıkları başladı. Bende doğrucam bitti sevinci başladı :) Doktorlar ebeler hepsi çok iyilerdi her süreçte çok ilgili davrandılar. İki üç ıkınmadada kızım doğdu artık meleğim :) O an herşey bitti sancı bitti ağrım bitti meleğimi görünce dünyalar benim oldu 🤲🏻 Çok iyi bir ekiple doğum yaptım inşallah sizede nasip olur 🤲🏻 Bu arada Ankara Bilkent şehir hastanesinde yaptım doğumumu. Darısı size olsun hanımlar Rabbim sağsalim kucağınıza almayı sizede nasip etsin inşallah 🤲🏻👩🍼🥰