Kızlar 36+0 hamileyim geçen hafta böbreğim de taş olduğunu ve genişleme olduğunu fark etti doktorum taş 8 ml olmuş ve genişleme de var ondan ziyade bebek tam anlamıyla doğum pozisyonu almış ve benim de yalancı sancılarım oluyor nst de sancı çıkmadı ama doktor bu hafta dinlen iş yapma dedi bebek çok aşağı da dedi belim de platin var 38+5 e gün almıştık sezeryan için. 36 dan sonra doğum yapan var mı bebeğiniz nasıldı benim bebeğim 2.700 şu an da bebek gayet iyi sağlıklı görünüyor