Rosense Merhaba, regl başlangıcındaki gibi sancı yaşıyorum. Neyin habercisidir? Yalancı sancı buna mı deniyor? Yaşayan, bilen varsa yazarsa çok sevinirim.
2022bebeki Rosense Sancılarıniz dinlenince, poziyon değiştirip sıklaşmiyorsa yalanci kasilmalar muhtemelen 🤗
Hamideersin Rosense merhaba takip edin ne kadar zaman da kaç saniye sürüyor düzenli devam ederse doğum sancısi olabilir
Rosense EmineDefneGokce bir sabah oldu, bir de şimdi. Öyle bi gelip bi giden şancı değil, regldeki gibi bi geliyor, yarım saat 1 saat sürekli devam ediyor. Şiddetlenmiyor ama. 🤷🏻♀️
Rosense Hamideersin bir sabah oldu, bir de şimdi. Öyle bi gelip bi giden şancı değil, regldeki gibi bi geliyor, yarım saat 1 saat sürekli devam ediyor. Şiddetlenmiyor ama. 🤷🏻♀️
EmineDefneGokce Rosense düzensiz o zaman 🥹 benim sancım adet sancısı ile başlamıştı. Önce saat başı sonra yarım saatte bir sonra 10 dk düştü . Her sancı geldiğinde 30-40 saniye sürüyordu
Rosense EmineDefneGokce girip çıkan bir sancı o zaman. Anladım, hadi hayırlısı. P.tesiye kadar gelmemesi lazım. P.tesi sezaryenim var. 🤲