Sidelya 4 haftalık hamileyim yani daha erken gebelik dönemindeyim sinir krizi geçirdim ama hastanelik olmadan atlattım. Herhangi bir tıbbi müdahale ilaç vs. De olmadı ama tedirginim. Alt karın batmam adet olacakmış gibi oluyodu dünden beri azaldı acaba zarar mı verdim diye üzülüyorum.
Sidelya Melomeltem can sıkıcı bi haber aldım kontrol edemedim bi anda oldu. Ayaklarımı yere vurmuşum. Yerleşme haftası malum acaba bi şey oldu mu diye korkuyorum
Azrazerin Böyle şüpheler üzerine burda teşhis konulamazki 🙄kaldı ki bu durumu yaşayan biri olaa bile biyolojik ve sinirsel farklılılar diye bişey var snaa farklı bana farklı ona darklı etki eder 🙄 eeğer aklında bir şüphe içinde bir korku var doktora gidip baktırırsın burdaki yorumlardan daha sağlıklı ve güvenilir olur😐👌🏻
iremipek Sidelya Canım doktora git olmazsa benimde ilk zamanlar ağrım oldu adet olacakmış gibi belim ve sırtım ağrıdı☹️
Azrazerin Sidelya işte bunun için gitmelisin doktora yinede için rahat edecekse kanama ya da lekelenme yoksa bişi olacağını sanmıyorum ama yinede en güvenilir bilgi doktor👌🏻
Sidelya iremipek en erken 5 gün sonra gidebilirim malesef. O yüzden böyle bi şey yaşayan var mı diye burda sormak istedim
iremipek Sidelya Canım herkes'in vücudu farklı belli olmaz ki mesela benim 2 arkadaşımın da kanaması oldu birinin ki yerleşme kanamasıymış diğerinin düşük tehlikesi vardı bunun gibi Allah korusun🙏🏻 Dinlen tam yerleşme zamanı yorma kendini
Sidelya Azrazerin kanama lekelenme yok. İnşallah bi şey yoktur daha önce 5 haftalıkken düşük yaptığım için ekstra kaygılıyım sanırım.