Arkadaşlar 31 haftalık hamileyim aslında adet tarihine Göre 33 aile hekimi takibi öyle yapıyor ama diğer kadın dogumcu geç döllenme filan olmuş diyo neyse sürekli doktor değiştirdim özele de. Gittim bir kaç kez şimdi Seyfi Demirsoy da doğum yapmak istiyorum İzmir Buca’da kabul etmezler diyenlerde var kayitmi yapmaliymisiz ne hiç bilmiyorum tekrar randevu aldım o hastaneden başka doktor yine hamileligim boyunca aynı doktora iki kez gitmisligim yok hangisi denk geldiyse çünkü bilmiyodum önemi olduğunu bu kadar suda doğum düşünüyorum aranızda bu hastanede doğum yapan varmı memnun musunuz suda doğum onerirmisniz hastane ilgilimi kayıt nasıl yapılır burda doğum yapmak istiyorum demem yeterlimi