Merhaba kızlar 18.01.2023 de melegime kavuştum kendisi 3570 gram 50 cm 41 haftada doğdu çok şükür 😂
17.01.2023 salı gecesi saat 2 gibi sancılarım başladı sancı olduğunu anlamadım çünkü okuduğum yerlerde belden kasıklara vuruto diyodu ama benim sadece karnım ağrıyodu fasülye yediğim için de gaz sancısı sanıyodum baya bı uzandım öyle yatağımda uyumaya çalıştım ama olmadı sonra aklıma dakika tutmak geldi baktım ki düzenli olarak 5 dkda bir geliyo bekledim duşa falan girdim saat 6 ya kadar sonra eşimi uyandırdım duşa girdi saat 6 45 gibi evden çıktık 7 14 te Beylikdüzü devlet hastanesindeydik hemen acilden giriş yaptık ebe açıklığıma baktı 2 cm di nst ye aldı bı 20 dk sancılarım 50 yi gösteriyordu sonra haftam 41 olduğu için bebeğin kuvoze girebilir öyle olursa bebeğini başka hastaneye göndermek zorunda kalırız sen burda kalırsın o yüzden eğitim araştırmaya gonderiyim diye bende tamam dedim Küçükçekmece eğitim ve araştırmaya gittik eşimle 8 30 da ordaydık acilden girdik hemen açıklık bakıldı 4 cm olmuştu idrar ve kan istediler onları verdim ve nst için beklemeye başladım 30 dk kadar bekledim nstye bağlandım sancılarım gene gözüküyordu gene döndük tekrar açıklık kontrolü 5 cm oldu güzel ilerliyordu baya bı bekledim öyle koridorda yürüdüm sonra yatış verildi üstümü değiştirdim telefonumu hemşireye bıraktım 10 53 te doğumhane bölümüne indik ve başladı benim acılarım hemşire açıklık baktı suyumu patlattı sonra bel ağrım da başladı nstde dayanamıyodum yürümek daha iyi geliyodu biraz yürüdüm eğildim kalktım falan her fırsatta açıklık kontrolü yapiliyo 13 30 da tam açıklık iledogumhaneye çatala gittik 5 dakika içinde neler yaşadığımı anlamadım 4 5 kişilerdi biri diziyle gogsümün altına bastırıyor biri bacaklarımı tutuyo bana dedikleri tek şey ıkın nefes alamıyorum diyorum nefes almadan ıkın diyolar çığlık çığlığa bağırıyorum en sonunda nefes almadan bağırarak bı ıkındım o an çıktı 13 35 te bir bağırışım vardı bişey çıktı diye ebe evet evet bişey çıktı zaten çocuk çıktı diyo 😂😂 ama öyle böyle değil bir rahatlama bir rahatlama o sıkıntılı hamilelik o kusma hissi o ağrılar acılar hepsi kesildi bebeği silmeye aldılar plesentayı cikardılar ama ben artık kendimdeyim ama baygın gibiyim yırtığım olmuş ebe onu dikti dikerken biraz acıdı sonra beni bıraktılar yemeğe gittiler bende uyumuşum çatalda bı uyandım saat 3 bebeği sordum rutin kontroller de dediler bekledim biraz sonra getirdiler emzirdim 4 te artık odaya çıktık bebeğimle beraber eşim annem kuzenim babam hepsi orda ilk defa gördü bebeği çok tatlı bir meleğim oldu şimdi biraz dikiş ağrılarım var bide basurum olmuştu gebelikte o çok şişmiş ikisi birden ağrıyo oturup kalkarken zorlanıyorum ama o kadar da olacak yani her halimize çok şükür inşallah bunlarda gecicek rahat rahat oturup kalkıp emziricem bebeğimi ♥️